SJÄLVBEHÄRSKNING

Nej Hanna stäng inte ögonen...NEJ...du får inte somna nu! Ja jag förstår att det är svårt men du FÅR inte. Inte just nu. Gäspa inte nu, det är inte läge. Hon (Cruella De Vil) kommer tro att du inte lyssnar på vad hon säger.

Men det gör jag ju inte så vad spelar det för roll?

Låtsas, fejka, spela teater gör vafasen som helst men låt henne inte fatta att du tycker det hon säger är ungefär SÅHÄR intressant.

Ett utdrag av en monolog(?)/schizofren dialog(?) som pågick i mitt huvud när jag under alldeles för lång tid tvingades sitta på företaget och få en grundlig genomgång i hur produkten färdas genom företaget.
Glömde jag säga att jag egentligen borde ha sommarlov?
Alla andra barn har sommarlov...
Glömde jag också säga att jag redan har fått denna grundliga genomgång ett antal gånger?
Jag glömde uppenbarligen att säga det till miss De Vil men jag var för upptagen med att hindra mig själv från att gäspa mer än 4 gånger i minuten. (Gjorde beräkningen i huvudet att 1-4 gånger i minuten är godtagbart).
Vilket för den som undrar resulterade i konstant rinnande ögon.
Om ni inte har testat att hindra 35 gäspningar på mindre än en halvtimma så gör det.
Jag lovar att ni kommer lipa som en 14-årig kille (inga namn nämnda) som just insett att han inte längre får köpa Monster eftersom det är åldergräns på det.

Nej vad sägs som lite inköpsrapport kanske?
SCORE

tralala....
the curl of her lips
the ice in her stare
all innocent children
had better beware
she's like a spider waiting
for the kill
look out for Cruella De Vil


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0