reklam

Finns inte mycket som kan få mig att bli så irriterad som när det blir reklam i filmer. Visst okej med 2-3 pauser i en 2 timmar lång film så man kan hämta dricka eller gå på toa. Vad man nu brukar roa sig med i reklampauserna är väl upp till var och en antar jag. Men på 3an är det 10 minuter film, sen 5 minuter reklam osv. Man tappar ju lusten att fortsätta kolla på filmen med så många avbrott. Men visst det är ju ett smart knep för jag sitter ju där och kollar med. 
Men och det är ett stort "men", det finns två reklamer som däremot får mig att vilja inte bara stänga av TV:n utan dra ut kontakten och slänga ut den genom fönstret.

Jag vill inte ha Mekonomen-Karin och Apoliva-tjejen i min TV. Snälla försvinn?!
Tycker iofs lite synd om apoliva-tjejen, jag menar hennes modellkärriär måste ju vara över, vem kommer vilja anställa henne efter apoliva-reklamen? 
 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0