100122

Tänk dig att:

Du vaknar och kollar på klockan. Du upptäcker på så vis att du skulle kunna sova en timme till. Du kan inte sova en timme till eftersom du är precis klarvaken. Du inser fakta och går upp för att äta fukost i stället. Brödrosten får för sig att jävlas med dig och ser till att din så kallade "frukost" får samma färg som harry potters hår. Du får börja om. Du åker buss till skolan  och blir trackad av ett av de stora barnen för att du sitter på en buss på väg till skolan i stället för i en bil påväg till landvetter. Du har idrott och ska ut och springa (i ditt fall gå) i kylan. Du blir ännu en gång påmind om att det finns vissa personer som LÄMNAR LANDET. Tack för den tänker du. Du har franska i en hel timme innan du får åka hem.

En dag i mitt liv. En av många.
Vet ni vad det värsta är? Så här ser de flesta av mina dagar ut.
Vet ni en annan sak? Jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA du är så jävla skön. färgen på harry potters hår. hahaha

2010-01-23 @ 21:53:04
Postat av: Anonym

glömde skriva att det var emiilije som kommenterade. haha

2010-01-23 @ 21:54:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0