lalala

Snökaoset är lite granna tillbaka. Försenade bussar blev det iaf. Fick sluta tidigare eftersom det va så dålig luft i klassrummet, det tackar vi för, så det blev istället fika med de bästa på orion. Helt okej på en torsdag, faktiskt.
Imorgon är det ännu en sån onödig dag men 0 lektioner. Vilket oftast betyder att man slipper åka till skolan men jag har utvecklingssamtal så jag måste dit för de ynka 20 minuterna. Det känns bra! Får väl pallra mig till cabarémötet med eftersom ingen annan kommer orka gå dit..
Sedan blir det förmodligen så att jag stannar i stan för att hitta present till mon copain thore för att känna att det var någon nytta alls med att åka till borås.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0