Att spela krocket med levande flamingos

Först såg Alice kaninen springa ner i ett hål, hon följde med kaninen och trilla ner i hålet. Roar sig ett tag med att krympa och växa (tack vare att den otänksamma ungen dricker ur en flaska bara för att det står "DRICK MIG" på den, har inte hennes föräldrar lärt henne någonting?!) Hon träffar kålmasken, hertiginnan och katten sen dricker hon te med påskharen och hattmakaren vad händer sen nu då?

Nej jag har inte gone completely insane jag måste bara försöka memorera Alice i Underlandet.
Skit jag glömde ju att hon simmar med en råtta med...


För att citera min gode kamrat Johan Fritz så är det faktiskt lite skönt att komma tillbaka till vardagen. Jag har ju en förmåga att bli så lat på lov. (Det är iofs okej, så inget dåligt samvete där)
Jag orkar däremot inte projekttid, någonting i min hjärna stänger av 16.00 varje dag. Vilket betyder att den sista timmen gör varken till eller från så då spenderar jag hellre den på bussen än i skolan.

Förövrigt hoppas jag att det plötsligt blir risk för att taket rasar så att skolan stänger, har ju hört att en del skolor redan har kommit så långt.
Gud finns du så är det god tid att visa lite av gudomligheten nu.

Amen.


Kommentarer
Postat av: Beiis

INTE okej. titta på min ifrågasättning. usch.



http://alltombeiis.blogg.se/2010/february/aah-kommentarer.html#comment

2010-02-22 @ 19:12:47
URL: http://alltombeiis.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0