MÖSSAN

Jenny här. Gästblogg brukar det kallas.
Ta det lugnt, fortsätt läs.
Jag vet hur det är, brukar själv skratta åt patetiska gästbloggare som försöker vara roliga
(nej, det var inte det syftet jag försökte uppfylla precis).

Sitter i alla fall hos Hanna nu.
Pluggar matte.
Och äter lite.
Och dricker lite julmust.
Och pratar en del.
Och ah, pluggar matte.

Har drömt om den här dagen länge.
Dagen då jag skulle få följa med Hanna hem,
se hennes hus,
hennes familj i sin rätt miljö,
hur hon lever,
använda hennes toalett.
Lite som om Hanna är Regina i Mean Girls.
Det är en stor dag för mig,
önskar att min mössa vore här så att vi kunde uppleva det tillsammans.

Vind i seglen!
/Jennöö
p.s. det blir ju billigt för dig också. d.s.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0