100826

Motivationen som fanns i början av veckan "detta året ska jag.....!" (you know the story) är som bortblåst. En företagsekonomilektion var allt som krävdes. Jag säger inte att den inte kommer att komma tillbaka men just nu känns det som om det inte har varit lov överhuvudtaget. Sjukdom kan iofs hjälpa till att trycka motivation till plugg i botten. Växlar för tillfället mellan att va i någon slags feberdimma och att vara hög på alvedon och penicillin..

Imorgon är det dock lugn dag i skolan utan jobbiga lektioner och på kvällen (räknas 18.00 som kväll?) är det ettornas nollning. Aktivitetsdag på Almenäs då.. Jag hoppas att inte deras nollning regnar bort som våran gjorde, inte för att det spelade någon roll men ändå.
Nu sitter jag här och väntar på mina pannkakor och min mage skulle nog väcka döda. Tänk er typ Homer Simpson när han säger "mmmmm...donuts" så känner jag nu fast "mmmmm.....pancakes"

Före / Efter
Typ.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gå in på Emmas blogg. Lite kil faktiskt;-)

2010-09-14 @ 08:21:29
Postat av: hanna

ah kIl va det mamma

2010-09-14 @ 17:44:57
URL: http://hannawernerods.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0