SWEET DREAM OR BEAUTIFUL NIGHTMARE

Vill bara meddela att jag har tänkt vara död två veckor till för att sedan sakta vakna upp ur min zombie-period (också kallat sommarlov). När jag tänker efter kommer jag nog inte alls vakna upp sakta. Hade tänkt mig något i stil med sånt man ser på film. Ni vet hur den snygga kvinnliga huvudrollsinnehavaren vaknar med ett leende (och konstigt nog lyckas hon dessutom alltid vakna med lockat hår och perfekt sminkning?), blinkar några gånger och sträcker på sig för att sedan gå upp typ. Hon har oftast ingen väckarklocka som skrämmer livet ur en och avbryter ljuvliga drömmar. Jag hade nog kunnat stå ut med det iofs...

...om jag också hade vaknat med lockat hår och perfekt sminkning varje dag och på så sätt hade kunnat sova en stund till och hinna drömma klart.

Jag måste sluta leva i min fantasivärld


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaks

2010-08-10 @ 08:13:54
Postat av: Anonym

Du är vacker när du vaknar, ska du veta

2010-08-10 @ 12:56:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0