RANDOMVARDET

En av sakerna jag har spenderat dagarna hemma  med(det är fortfarande ganska underbart att va hemma..) är att rensa datorn och hittat sisådär en triljon totalt meningslösa kort. Fast jag måste erkänna att min gröna vän här var enorm och därför rätt cool. Annars tänker jag mest på att jag är glad att mitt liv inte ser ut som Linas i Linas kvällsbok (som går på tv just nu, jag kom INTE att tänka på det bara sådär). Pinsamt liv, hej! På tal om liv, ni vet att livet börjar om mindre än två veckor nu va? Välkommen tillbaka stress, panikplugg och psykbryt och framför allt många underbara dagar med de bästa som alltid lyckas göra skoldagarna lättare.

Jag saknar er!






Okej det är möjligt att jag är den enda som reagerar men är detta verkligen det man vill bli påmind om när man går in i en kyrka?

Amen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig Tintin. By the way, vart är "tänk på döden"-kortet taget?

2010-08-12 @ 22:49:34
URL: http://jennysrubriker.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0