ALL GOOD THINGS...

Ni vet den där känslan som man har fått i slutet av varje sommar ända sedan man gick i ettan? När det inte längre känns lika sorgligt att veta att skolan snart börjar. När man i stället för att tänka tillbaka på sommaren som gått och får panik över allt man skulle ha hunnit med tänker framåt på allt roligt som man kommer hinna med fram tills det är dags för sommar igen.

Den känslan fick jag nu.
Ville bara säga det.

2010 har gett mig en bra sommar men jag längtar inte till nästa. Inte än. Jag längtar till att vakna tidigt, åka buss (okej den är tveksam), träffa de finaste klasskompisarna och bara allmänt leva det vanliga livet.

För just nu är mitt liv inte så tokigt så nu kör vi ett år till.

Kommentarer
Postat av: Francesco Totti

Jag vet att du längtar till bussen:) ljug inte!

2010-08-18 @ 22:45:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0