VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT

Jag har en vän. Och nu vill jag bara klargöra vissa saker angående den här vännen. Ni som känner henne kommer kanske bli lite chockade av den här bilden jag nu har tänkt att publicera. MEN. Låt er inte luras...det är inte en godispåse (en påse som innehåller godis) som hon håller i, med andra ord min vän har inte köpt godis!
Ni kanske också tror att det står "fyndlagret" på påsen men det gör det inte heller. Det är era ögon som spelar er ett spratt.
Kort sagt, ni som nu drar slutsatsen att min vän har handlat godis på fyndlagret, tänk om! Det har min vän inte gjort eftersom hon inte är en (jag citerar) "tattartjockis". (Fyndis + godis = tattartjockis)


OBS vännen vill troligtvis vara anonym eftersom hon har solisar på sig. nice tryyyyyyyy....

Kommentarer
Postat av: anonym T

Jag och din vän har likadana solbrillor :) och tröja! och jeans! och skor! Vi måste vara stjärnsystrar eller något för jag är absolut inte heller någon tattartjockis!! :)

2010-04-09 @ 14:48:50
Postat av: hanna

Kors i taket är det sant? jag vet inte vem du är men något säger mig att du absolut inte är en tattartjockis ;) förresten är brillorna grymma.

2010-04-09 @ 15:01:20
Postat av: anonym T

Ja detta är så sant som det kan bli! ( Verkar helt sjukt jag vet). Nej jag vill helst vara anonym för allmänheten, men jag kan ge dig en ledtråd: Jag åt fiskgratäng till lunch hos min mormor! :)

2010-04-09 @ 15:44:22

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0