adventures

Se det här som delvis uppdatering, delvis avskrivning. Ja alltså inte avskrivning som i företagsekonomi utan "skriva av sig-avskrivning".

Efter att ha gått upp tidigt var det faktiskt skönt att veta att man hade en många timmar lång bussresa framför sig. Musik, sång, tjöt, film, mat, tester och kublösande kan man roa sig med. Om man heter sebastian eller johan kan man också roa sig med att spela bilspel på båten till danmark. Och heter man inte sebastian eller johan får man helt enkelt titta på. Första natten hos danskarna i Vejle bodde amelia med mig, den dagen var den bästa, sen gick det utför.
Okej det var inte meningen att låta så dramatisk men jag kan sammanfatta vistelsen i vejle som "sådär" utan att gå in på fler detaljer. Bowling på kvällen var däremot mer än sådär!
Senare efter (ännu en) förlorad fotbollsmatch såg de flesta av oss fram emot att få komma till köpenhamn.
Vandrarhemmet (hotellet?) var ju en positiv överraskning. 16:e våningen har nämlingen en okej utsikt över hela stan.

Vissa saker som sades mellan fanny och mig på vårt rum har vi lämnat där. Låst in dem och vi gör nog bäst i att inte plocka fram dom än på ett tag haha. Den flickan är inte klok ♥
Förlorade ett vad gjorde jag med...

Jag vet att ett långt inlägg är trist utan bilder men ni får väl helt enkelt hoppas på att jag orkar lägga in bilder senare.

Visst hände det många tråkiga (och så onödiga) saker men med en klass som vår kan man inte ha annat än en underbar resa.

Taggar vi italien nu då EP09?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0