MIAMI DOLPHINS

Det är ganska otroligt (inte bra otroligt) att man ska behöva få dåligt samvete över att man sover länge, äter frukost segt framför tv:n, går omkring i morgonrock till klockan 12 och fastnar vid datorn ett tag när det är lov. Det är ju då det är meningen att man ska göra de sakerna. Om man inte får göra det då, när får man göra det då? Jag tror jag lever lite för mycket efter den här "jag-gör-det-sen-livsstilen". Underskatta den inte, den är grym, men ibland är det nog bättre att ta tag i sakerna först och sen kunna njuta av lovet på riktigt så det är dagens planer.
Om jag får tid över sen måste jag nog med rensa min garderob...

...och man kan göra fynd i pappas garderob...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0