let the sunshine in

Underbara dag med solsken och äntligen vårkänslor. Lite konstigt att det är marknad på påskafton men jag struntade i konstigheterna och kollade läget där ändå. Man blir inte ens förvånad över att man träffar så många man känner längre. När det väl händer någonting i små byar är alla där. Men jag får faktiskt lite ångest nu över att jag sitter inne så därför ska jag lyfta på rumpan och ta mig ut. Tar tag i den meterlånga plugglistan jag har över lovet sen, imorgon typ. Idag kan man inte vara inomhus, faktiskt.

Okej vår i all ära men jag ger fortfarande inte upp det svarta.
  

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snyggt! (:

2010-04-08 @ 14:55:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0