ja jag lever

Titta vem som kommer krypandes tillbaka. Hej bloggen, hade eum..glömt bort att du fanns typ. Inte priority numero uno om man säger så. Var ep-gala i tisdags, det blev faktiskt ganska bra till slut. Jag och jenny gjorde ett 100 procentigt improviserat bildspel men det va nog ingen som tänkte på. Killarna i ep08 körde medley så det var nog det som gick hem hos föräldrarna mest (salles skönsång kan ha bidragit). Igår var det fågelskådning vid hornborgasjön. Fanny weirdo Söderhielm upptäckte en ny talang nämligen att hon kunde spå folks framtider så bussresan dit och hem var nog mer uppskattad än fåglarna.

Hinner (läs orkar) inte skriva mer så nu säger jag godnatt. Räkna inte med mycket uppdatering eftersom på lördag drar ep09 till danmark.
Ciao


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0