++++

Men hallå vad händer här? Svar ingenting. Det har nämligen varit kass uppdatering...vilket ska ändras på. Skolan rullar på i ett ganska bra tempo just nu. Halva skolan kommer till lektionerna "trötta" och alla bara väntar på att lektionerna ska ta slut så att livet kan börja igen. Eller okej inte alla, mitt liv börjar nog inte riktigt förrän på torsdag. Har massa saker jag måste få gjort innan dess. Vad sägs som några nationella prov?

En sak är säker iaf, vi kommer ha det snyggaste (kan bero på att det också är det enda) trädet på kortegen. För det är silvrigt. Dessutom är det rätt grymt att jag inte har lyckats ta en enda vettig bild i danmark...

Fick dock en fin bild skickad till mig. Modern konst eller skräp, avgör själva.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0