14 av 22

Så många punkter på min lista är gjorda. För den som undrar alltså. Livet flyter på lite lättare nu i vilket fall och det går lite lättare att andas eftersom man kan börja slappna av lite mer (dock inte slappna av helt, nejnej!). Engelskan är historia, svenska boken klar och filosofin är påbörjad. Företagsekonomin känns inte akut så det är ideologier som gäller idag. Härligt.

Hoppas ni icke-entreprenörer njuter riktigt jäkla mycket av lovet för vi andra har nämligen inte lov (och vi får inte ens tycka synd om oss själva..för vi har inte förstått att vi är priviligerade. Och ja jag är ironisk nu! Alla hör det? Inga missförstånd?)

Nu ska jag äta mat och sen back to reality (=pluggpluggplugggplugg)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Sebastian Hammarberg

Asså jag vill bara dela med mig.. Jag vet att jag kommer att ha riktigt mycket att göra när skolan börjar, men på lovet, ska du veta att jag inte har gjort någonting som har med skolan att göra. Det är sååååååååå skönt, vill bara att du inte ska ta ut dig helt och hållet, du får ta det lite lugnt också. Ta hand om dig i Tranemo, nu är jag snart i Stockholm. Kamilla hälsar!

2010-04-08 @ 08:21:04
URL: http://sebastianhammarberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0