- - -

Jag tror jag har lyckats slå något rekord i att få ner så mycket som möjligt på så liten yta som möjligt. Jag visste från början att min väska var för liten men allting går... Är också väldigt glad över att slippa ta bussen imorgon klockan 5 och istället kunna åka kvart i 6. Jag vet inte ens om jag ser fram emot det. Det är gött att veta att man har gjort klart massa prov och har en chill-vecka framför sig men samtidigt så längtar jag inte direkt. Eller jo till köpenhamn för där behöver man inte umgås med danskar dygnet runt. Men skit samma en vecka i danmark och sen komma hem och det är kortegevecka är väl ganska okej?

JA.


Alla som har luva är häftiga. Ja så är det.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0