......

Mitt huvud är på en annan planet, min arm är död och min kropp är okontrollerbar. Jag har gått och drivit med alla svininfluensavaccinets biverkningar men det är inte kul kan jag lova. Jag har ont i hela kroppen och min arm känns som om den inte tillhör mig. Feber har jag med. Vågar inte kolla hur mycket, är rädd för resultatet.
Jag är en sån person som går till skolan även om jag är sjuk, tar helt enkelt en alvedon och rycker upp mig men nu vet jag inte.
Blir nog inte skola imorgon. Missar iofs inte mycket, bad och franska bara. Det är lite surt att jag kanske måste ha tre verb tills nästa vecka då men det får jag väl ta.

Kommentarer
Postat av: jenny

nae, feber o allt? :s stackars hanna! :(

2009-11-26 @ 19:06:07

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0