h.

Je ne comprend pas et je déteste le francais. (troligen felstavat)
Sitter iaf och försöker plugga det nu inför provet på fredag. jag vet faktiskt inte ens varför jag pluggar på det. Det är något med oss ep-elever som gör att vi pluggar även om vi redan vet hur illa det kommer gå på provet sen. Vi accepterar det bara, ler och ser glada ut.

Bussresorna hem brukade vara omtyckta av mig men den tiden är förbi.
Busschafförerna har nämligen inte hajat det här med "landet lagom". Det är antingen eller för dom. Antingen 35 grader varmt eller -35. Man får ju allvarliga skador i vilket fall om man ska sitta på den bussen två timmar varje dag. Man får bara välja om man föredrar värmeslag eller förfrusna tår.

Mon dieu! Je ne sais pas un mot de francais...

Men vad gör man?
Jo man ler och ser glad ut.

Kommentarer
Postat av: jenny

för några dagar sedan åkte jag med världens roligaste busschaufför igen, han säger alltid vädret, lite nyheter och ger sight-seeing längs vägen.

2009-11-11 @ 19:40:48
URL: http://jennysrubriker.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0