h.

Är det bara jag som tycker det är hemskt att titta tillbaka på vad (och hur) man skrev när man gick i typ 7:an?
exempel:
hej!!!! jag heter hanna och jag älskar<3 att överdriva och skriva tre biljoner (xD) simleysar :D:);) i varje mening :P;)x)

Alla som känner mig vet att när jag inte kan sova kommer dom mest konstiga tankarna upp i mitt huvud. Tänker inte nämna alla här (men rosa elefanter har poppat upp inte bara en gång...) igår kom jag iaf på att det måste finnas en ep-förbannelse som ligger över EP09 och som suger "plugglusten" ur alla elever och gör att dom hoppar av.
Jag döpte förbannelsen till Gunnar.
 
Humor på hög nivå.
...eller låg jag vet inte.
Strip

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0