back on track

Måndagar är alltid roliga även om de för det mesta är precis lika, måndag efter måndag. Man är lite småtrött för att det är en hel vecka till helgen men samtidigt är man utvilad. Eller ah efter att ha gått upp 7.30 varje dag så är inte utvilad det rätta ordet..Efter att sen gå upp halv 6 är man definitivt inte utvilad. Sova på bussen kunde jag inte heller. NN gav ju mig iaf lite drömtydning...jag ska aldrig mer drömma om knivar!

Blev smått panikslagen när vi fick veta att vi skulle ha projekttid idag ist för imorgon och därför få stanna kvar till 5. Sen visade det ju sig att hon hade kollat fel och att vi inte skulle ha projekt alls denna veckan så vi slutar 3 imorgon. Funderar därför på att stanna med EE double och plugga historia.
(plugga? jag? ha...ha...)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0