091121

Det är inte normalt att klockan 02.00 ligga och tänka på "mini" iförd stjärngossestrut springandes omkring ensam på planen i en tom boråshall.
Är man trött då?
Ja.
Det är bara ett bevis på att hjärnan blandar ihop alla tankar man fått under dagen och mixar ihop det till något ytterst märkligt. Var ju på basketen igår med EP09. Basket är inte min grej men det var härlig stämning, mycket folk och det bästa umgänget. Jag vet att åtminstone två basketspelare fångade Edona och Mollys intresse.
Efter det så bar det av hem till Molly för lite "avslutnings-nånting" Kollade på twilight och tyckte lite synd om niklas som var tvungen att lyssna på allas "ååhhh..." så fort Robert Pattinson dök upp i rutan.



Kommentarer
Postat av: jenny

inget "åååh.." från mig inte! ;)

2009-11-26 @ 19:10:51
Postat av: emiilije

han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg han är inte snygg



haha

2009-12-23 @ 21:15:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0