jullov

Rubriken talar för sig själv så därför behöver inte jag tala för den.

Avslutning idag, mysigt med mörker, kyla, snö (!) och fackeltåg till kyrkan.
Dagens citat måste gå till Sara:
"Hur tänker dom när dom låter vem som helst gå med facklor, någon kommer brinna UPP!"
Efter kyrkan blev det fika med klassen. Stannade till hos thoris och fikade och sedan tog vi en snabbsväng ner till centrum (i Tranemo? ha ha) för att leta julklappar.

Lovet ska spenderas i koma! Tänker ta igen all sömn jag missat och det är en del, underbart. Möjligen att jag vaknar upp på jul och nyår. Ska umgås med Sara och Emiilije med, det måste jag se till att hinna med eftersom jag har lillat på det haha. Jag blir nog strypt av Sara annars, jag misstänker att när hon blir arg vill man INTE vara i närheten.
Fast jag är nog rätt safe här borta i skogen..


Kommentarer
Postat av: jenny

fackeltåg var jävligt mys med kryckor!

2009-12-20 @ 12:18:04
URL: http://jennysrubriker.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0