lista

Lovar du att vara ärlig? Nej, vissa saker borde jag hålla för mig sjäv haha
Du heter: Hanna
Smeknamn: wernis (av thore)
Låt som när du är ledsen sörjer till? det har jag nog ingen 
Beroende av: apelsinmer
Vem behöver du mest just nu: behöver ingen, men behöver och vill ha är två olika saker
Vad tror folk om dig? Troligtvis att jag är högljudd och ganska jobbig
Stämmer det? det har blivit så..men egentligen inte
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår typ?
Vad säger du för att imponera på någon? skryter väl om mina muskler eller nåt haha
Hur imponerar man på dig? våga stå upp för sig själv
Brukar du skratta för dig själv? nja kanske ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: oj jag tror inet jag skriver det här..
Var bor du? the big city of tranemo
Trivs du där: nej
Äger du några converse: jag lever i dom
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: Telia 
Är du allergisk mot något: nötter och typ silver?
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: klara våren på entreprenör
Hur svarar du i mobilen: hejdeehanna
Vem ringde du senast? paps
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ville ha tag i mamma eftersom hon fyller år
Antal timmar sömn inatt: 8 kanske?
Sov du ensam: oui
Brukar du komma i tid: till skolan? jag är i skolan 07.22 skolan börjar 8. räkna ut det själv!
När mår du bra: när skolan är slut och jag får sova på busen hem
När blev du fotad senast: händer väl lite då och då minns inte exakt
Hur känner du dig nu: glad! tänker inte förklara mer utförligt.
Vanligaste färg på dina kläder: svart.
Vad tycker du om fötter: okej när dom har strumpor och skor på sig.
Vad saknar du: känslan när fotbollen var hela ens liv!
Hade du en bra kväll igår: nja
Favorit dryck på morgonen: juice, duuh...
Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: mycket olika
Är du blyg? tro det eller ej men verkligen. däremot är jag översocial med folk jag känner
Sysslar du med någon idrott: ja
Vill du hellre ha mail än brev: vem skickar brev nu förtiden?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, attraktion vid första ögonkastet? ja
Har du spytt offentligt: nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: killiga saker? 
Är du nöjd med ditt liv: jag har bra och dåliga dagar
Är du bortskämd: tror det
Vad gör du i morgon: je ne sais pas
Vad är det värsta du vet? typ fobi? spindlar är inte mina vänner direkt
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? smart fråga nu i juletid...
Vad behöver du just nu? mat, luft, vatten?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? amy winehouse! nä jag vet inte
Vad längtar du till? det är 20:e december. Gissa?
Har du bra vänner och äkta vänskap? jaaaaaa
Vad använder du för shampoo? frisörens schampoo. jag brukar bryta mig in hos henne och sno lite..
Vad är det finaste du fått? jag gillar ju min dator 
En speciell dag du minns: 23:e november (och nej det är inte för att det va entreprenörsdagen!)
Tycker du om någon just nu: ja
Om fem månader: är det den 20:e maj. då har det var vejle och kortege och grejer. kommer bli super!
Du samlar på: mumintroll
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mor
Gillar du golf: nja, de är rätt drygt
Vilken tid gick du upp idag: 9
Har du sovit i din egna säng inatt: japp
Har du strumpor på dig nu: men ja?
Vad ska du göra ikväll: fira mamma
Är det okej att gråta: inte för vad som helst
När grät du senast: ett bra tag sen
Laddar du ner musik och film från Internet: har hänt. 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa saker
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ne men det är väl inte dumt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-11
Har du piercing: nej
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: si
Solar du ofta: bara ute på sommaren, aldrig solaruim. hej cancer!
Är du bra på att laga mat: nja inte jätte
Gillar du att dansa: klart
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: jag var en gång i tiden, nu är jag inte det längre
Vad dricker du helst när du är törstig: apelsinmer
Vilken är din favoritglass: PHISH FOOD
Tror du på ett liv efter döden: vet inte. har inte tänkt att dö på ett tag
Tycker du om sushi: nej
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: japp
Är du morgon- eller kvällsmänniska: båda
Vilken ögonfärg har du: dom skiftar färg. oftast bruna men om man kollar nära är dom gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: det har nog hänt
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: ha....ha....
Senaste låt du hörde: tip of my tounge - kelly clarkson
Vad gör du på helgerna: roar mig?
Har du någonsin varit kär? ja
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? nej
Har du någonsin krossat någons hjärta? ja
Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? ja
Är du rädd för att starta ett förhållade med någon? ja
Har du någonsin haft en hemlig beundrare? haha ja
Har du någonsin delat säng med någon av samma kön? ja
Har du någonsin delat säng med någon av det motsatta könet? ja


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0