KA-TA-STROF

Så kan man kalla friluftsdagen idag !!! Har aldrig vart med om nåt plågsammare i mitt liv tror jag !
Började med att jag, hanna, lotta och emie inte kom i samma lag men vi klagade så vi fick som vi ville ;) Så vi 4 kom tsm med 4 andra killar. Fast dom gick så swegt så vi gick ifrån dom.
Vi skulle förlja den gröna slingan som var.. 1 MIL! Så vi gick skitlångt och förljde den då sen hade nån väldigt rolig person haft kul och ändrat på skyltarna så vi gick typ en halvmil fel och fick vända!!! och de va jättekallt och jätteblött :@ Emie o Lotta stack hem då men jag o hanna fortsatte ensamma.

Vi var 8 från början nu va vi 2

Sen gick vi ännu mer och fick äntligen korv, käka på 5 minuter för vi ville komma hem sen gick vi nog väldigt fel så det förvånar mig inte om vi gick TVÅ mil idag i stället för en

Så för att citera karlsson KA-TA-STROF !

Hoppas er dag var bättre än min nu ska jag bada mina fötter VARMT!


Kommentarer
Postat av: Bella

Oj! Vilken motion du har fått idag! =)
Jag skulle inte resa mig upp från soffan om jag hade gått så långt haha =)
Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2008-03-06 @ 13:46:22
URL: http://contactghost.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0