TITANIC

Skolan idag var om möjligt ännu tråkigare än igår >.< Den enda lektionen som är kul är nog hemkunskap (om man bortser från alla ... jag vet inte vad) Men vi lagade hamburgare där idag och min blev fakitskt riktigt lyckad ! Jag som mest brukar bränna saker och så.

Jag måste börja med min fördjupning om Titanic jag tror jag ska skriva om antingen filmen eller om dykningarna (alltså när de har försökt hitta skeppet) Det är tråkigt och jag orkar inte ta tag i det . Men jag har gjort klart min tidningssida, den heter THE TIMES xD Den blev skitbra ! ..inte
Jag har massor att göra ju, jag ska göra klart mitt föredrag så att det är 15 miunuter någon som kan nåt om AMELIA EARHART?! troligen inte..

Ikväll blir det Gossip girl och I huvudet på Gynning :D

puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0