SINGING IN THE RAIN..

Nej inte direkt, fyfan va jobbigt de är med denna eviga höst !! Undrar om det ens kommer bli någon sommar i år:/
Som tur är har jag ju en vecka i grekland att se fram emot så lite sol får vi väl hoppas det blir ändå :D Jag brukar va jättehungrig efter skolan men nu mår jag mest ila när jag tänker på mat. Vi gjorde pizza på hemkunskapen, jättestora, och goda men framför allt stora så jag är mätt:P

Och en till bra nyhet, jag slipper vara med på matchen i vara på lördag ! ah inte för att trodde att jag skulle vart med men ändå. Så det blir nog in till stan i stället :D Jag behöver verkligen nya kläder. Tror det ska finnas rätt snygga jeans på cubus, det är väl värt att kolla, och så ska jag se om jag hittar nån tröja med.
Imån ska jag nog köpa glass haha ;)

see ya

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0