här ska det stå en rubrik

Hejhej,

Har precis kommit hem från skolan. Dagen har gått rätt så fort så det har vart okej. Riktig vår ute nu ju, man kan gå ute utan jacka och man fryser inte. Jag längtar efter sommar ! Att bara kunna gå ut utan att behöva ta på sig jacka, halsduk, vantar, mössa, tjocka skor man kan bara gå ut. :D

Innan NO:n satt vi på aulatrappan i solen. Eller ah sen satt vi väl kanske inte utan dansade xD Så kom det några killar och kollade jättemycket och vi hade inte märkt dom oops.. där stog vi å dansade å sjöng :$ haha.
Och NO:n sen var seeg mn inte riktigt så tråkig som hans vanliga lektioner (fast långt ifrån kul !)

När jag skulle cykla hem från skolan (visst är jag redig som cyklar varje dag :U) hade jag ingen cykelnyckel så jag fick gå hem. Får se om pappa kan hämta cykeln sen.

Denna veckan ska jag vara ännu mer redig och inte äta godis förutom på lördag då :) Jag kommer klara det lätt !..not

Hoppas ni får en bra dag

Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Svar: aa det var höjdpunkten på hela progremet. Näst efter steet magic ;) haha

2008-02-18 @ 16:17:25
URL: http://stina90.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0