HANNA HATAR.

Skolarbete ! Just nu fanska och Titanic !!!!
Denna dagen har inte varit kul och den kommer inte att bli bättre.. Astråkig skoldag med. Fast det kom några från gymnasiet som skulle informera om deras linje och 'hoppas' att vi skulle välja den. Omvårdnadsprogrammet? jag? hahahah de får fortsätta hoppas ett tag till.
Jag har sktiont i armarna med efter idrotten. Räck och ringar. Det skulle nog varit kul om man hade varit bra på det xD

Resten av dagen ser nog ut såhär:

x Göra ostmackor ;)
x Äta ostmackorna (ah okej den var onödig)
x Börja plugga inför franska-provet
x Skriva fördjupning om filmen "Titanic"
x Leta efter min bibel :S
x Gå på konfa
x Äta
x SOVA :D

pussar


Kommentarer
Postat av: fiaaaa

ja tror de kvittar om man är bra på de, det är nog bara att våga :P

2008-02-28 @ 15:26:03
Postat av: Sandra

Okej,jag är verkligen raka motsattsen till Mischa så de var rätt kul =D

2008-02-28 @ 16:43:14
URL: http://brum.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0