HÄLSOKONTROLL:S

Har konfa ikväll den e alltid så seeg. Man sitter där först en timme och det enda man tänker på är "när får vi fika?" Sen när man väl får fika är det typ tio minuter som är sktikul sen ytterligare en och en halv timma "när får jag gå hem"? Menmen jag har ju valt det själv.

Vad har jag mer gjort idag ? Just det hälsokontroll hos skolsköterkan..jag har fobi för det !!! Men det gick bra fast jag hade lite dålig hörsel men hon sa att det var för att jag var förkyld. PLUS att jag faktiskt var 177,5cm ! :U wow är jag verkligen så lång? och såklart skulle hon klaga på min vikt (har hon nåt problem med det?) jag har hört det sen 3:an "du måste äta mer annars kommer du inte växa" bla,bla,bla tycker hon inte att 177,5 är tillräckligt? vill hon att jag ska växa mer ? haha  

image91

Städerskan var här idag :S usch vad pinsamt det var att komma hem helt själv och det är någon helt främmande i huset ! Fast hon var väldigt snäll och hon kommer bara varannan vecka så det blir nog helt okej. Fast jag kunde inte vara på nåt annat ställe än mitt rum :P Så jag smet ner i köket och gjorde en macka medans hon städade badrummet haha xD. 

C U later ☺

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0