godmorgon

Ja godmorgon eller kanske godmiddag ;D Sov länge idag så skönt med sportlov, fast de är ju i och för sig slut nu. Sedan var jag en mycket snäll syster och spelade tennis med anton. Haha det var rätt kul faktiskt.

Typ igår natt klockan 2 kom mamma in till mig jag skulle precis gå och lägga mig men vi stannade uppe och pratade framtid xD Eller tja vad jag vill gå för gymnasie och vad ja vill bli och så där.. Men jag kommer få värsta ångesten för tänk om jag väljer fel:O

Tänk om jag börjar utbilda mig till läkare när min stora passion egentligen är att bli advokat? Hur kan man veta vad man vill göra när man är 16 år? (inspiration från yasmin) ;D Inte för att jag är 16 , inte än.. haha måste ju hinna fylla 15 först.

Men det gör jag snart. Jag vill ha en moppe:D Var och kollade på några igår i varberg. Men njae de hade inte så många vill nog helst ha en svart ,blå eller silver kanske röd med haha xD

Skriver mer sen

xoxo hanna


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0