framtid, framtid, framtid

Jag vet ju redan hur jag vill att min framtid ska se ut. Med ett toppjobb, massor av pengar och en underbar familj bla, bla, bla. Nu gäller det bara att få dom pengarna och allt. Haha det är ju käppt att en 14-åring ska behöva tänka på sånt. För jag är ju som sagt bara 14. Mina tankar borde gå runt killar, betyg, kompisar såna saker men ändå kan jag inte sluta tänka på det.

Vad vill jag ha för jobb då? Tja modell skulle väl inte vara fel fast det enda jag har som skulle duga för modellyrket är väl längd och möjligtvis vikt. Jag läste nånstans att man helst skulle vara mellan 172 och 180 och det är ju jag:) (jag är 1,76)
image51

Men kanske advokat? nej jag vill ju inte försvara brottslingar. Läkare? NEJ

Ni ser jag kommer ingen vart alls!

nej framtiden är framtiden och inte nuet så varför bry sig om det?
glöm dina bekymmer imorgon kommer nya

xoxo hanna


Kommentarer
Postat av: Hampus

Haha, nej precis, då bojkottar jag också det! :)

2008-02-15 @ 15:16:45
URL: http://phans.blogg.se
Postat av: Emilia

Denna ångestframkallade framtid :P

2008-02-15 @ 15:45:18
URL: http://hotnonstop.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0