:/

Vad är det för speciellt med Paris Hilton egentligen? Ta bort hennes pengar va är hon då? Jag slår vad om att hon skulle ligga på gatan och tigga pengar och sen skulle hon spendera dom på extensions.. Hon försöker släppa en skiva och jag blir bara arg på dom som tyctke hon va bra för hennes röst är ju så omgjord.

Hennes nyaste film "the hottie and the nottie" (bara namnet säger ju en del :/) blev ju framröstad som sämsta genom tiderna så hon är ju inte bra som skådespelare heller.
Jag tycker det är dags för lilla Paris att växa upp och börja tänka på sitt liv lite. Tänk om hon inte alls för ärva hon måste ju ha en reservplan ?! hahahha xD

image49

bye

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0