sjuk?

Jag har nog kommit in i en feber period tror jag:O mådde inte bra i skolan idag men pinade ut haha och nu när jag kom hem.. 38.3 skit ! Jag kan inte missa nåt i skolan nu massa prov och sånt ju.
Aja pappa ringde till moppeservice idag och har nog fixat tid till en kurs för moppekörkort. Fanns en vecka 17 som egentligen var full men som jag skulle fått va med i men vi har konfaläger en av dagarna så det gick ju inte :( Blev i mitten av maj i stället . Så nu ska jag bara hitta en moppe med.

Jag ska klippa mig på fredag, finally!

Nu ska jag vila

bye




Kommentarer
Postat av: Lisa

sitter osso här o är kass :/ många som e sjuka nu...men krya på dig!

2008-04-08 @ 18:57:42
URL: http://lisawahrer.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0