jag är nog inte teknisk

Har precis kommit hem från skolan, shit va kallt det är :S Hade teknik prov nu och jag kan ärligt säga att jag blir glad om jag får G ! Det gick inte alls bra för jag trodde att jag var förberedd men han gör så konstiga prov verkligen. Man pluggar på det han säger men så kommer ändå inte det !

Gjorde nåt litet bildprov åxå, (får man ha två prov på samma dag?) det gick väl okej , eller ah bra, men eftersom jag inte själv tycker att jag kan måla så säger jag att det gick okej.

Nu vill jag ha sommar ! Okej jag kan nöja men med vår men helst vaaaarmt och soool! Och Emie får det eftersom hon är i floooorida :O:O Jag är inte avundsjuk !

image166
image165

hanna♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: Tack !

Härliga sommarbilder!

2008-04-04 @ 16:31:54
URL: http://miiillaan.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0