:S

Hello people.

Imån ska vi ha Tif-cup å jag vill verkligen inte vara med , jag är ju lätt sämst i laget:/ och jag känner mig jättedålig så fort jag får bollen:(

Jag vill flytta långt bort när jag blir stor. Egentligen till USA men det känns så oändligt långt borta. Men jag skulle kunna tänka mig att bo i England, i allafall nåt år för att bli bättre på engelska. Jag vill typ upptäcka andra kulturer haha x) så jag får väl börja anstränga mig på engelskalektionerna nu mera om de ska bli något med det, jag måste ju överleva där borta ;D

aja ikväll händer ingenting ska till farmor haha:) måste försöka somna tidigt också ska upp typ halv 7 imån..
High school musical idag både 1:an och 2:an har ju redan sett ettan mn inte tvåan så den ska jag nog se :)


Texten betyder vekligen något:)


Alanis Morissette- Thank U

later..

Kommentarer
Postat av: Santippa

England låter roligt....

2007-11-17 @ 16:16:14
URL: http://Santippa.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0