knäppt.

hejhej,

Jag fryser jättemycket, det är typ 10 grader i mitt hus:S eller okej kanske tjugo men de känns som tio, m i n u s.

Idag så skulle jag gå till expert å fylla på mitt kort och ha gratis sms. Men det var tydligen jätteknepigt ennligt dem:/ så ja var tvungen att ha puk-kod å skit. men till slut sa hon att hon hade fixat det. Så jag skulle kolla om dom hade dragit av pengar å så å jag hade 49 kronor från början men nu stog de att jag hade 349:S:S:O:O VA?? jag lade ju bara på 100:- som jag skulle aha till gratis sms:/ å tror ni jag har gratis?? hm..nej,
aja får väl gå dit i morgon igen å prata med dem.

Jag hittade bilder från skolavslutningen haha gamla minnen mn jag e asful på alla bilder mn ja laddar upp dem iallafall...titta och njut,

 

haha jag saknar faktiskt sjuan lite. :( nu i åttan är det bara betyg, betyg, betyg.
jag måste börja laga mat till hemkunskapen också:/ jag har bara gjort pastasallad. men jag ska baka snabba rågbullar i morgon:D haha dom blir säkert jättegoda:P
Denna veckan har vi bara ett prov:) dom veckorna är det ont om kan jag säga, fast vi måste göra lite på so:n med affishen eller va de nu ska bli haha xD jag å emie ska måla en stad hihi den blir eeh..säker bra :P

aja nu ska jag och min pappa försöka se vrf jag plötsligt har fått trehundra kronor till priset av hundra yeea!:P

xoxo hanna <3

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hoppas du blir varmare! :3

Konstigt med din mobil! Hoppas att det fixar sej, fast det är ju aldrig fel att få 300 kr ist för 100! ;D

Vilka fina kort från avslutningen! :)Jag kan ju inte säga att jag saknar 7:an, men betyg suger! :/

Ha det bra! xoxo

2007-11-12 @ 18:56:53
URL: http://havefaith.blogg.se
Postat av: Anonym

snygga ;)

2009-05-12 @ 20:56:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0