...

okej dom är kanske inte roliga att läsa mn roliga att svara på ;) haha å förresten har jag inget att göra:/ klockan åtta en lördag detta är ju inte rätt!!

Jag har:
(x) snott den här listan från nån                                       
(  ) rökt en cigarr
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(  ) gått i sömnen
(  ) fått sparken
(  ) rymt hemifrån
(x) en speciell person som gör att ja orkar med morgondagen
(x) sett i syne
( ) haft minnesluckor från en hel kväll
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) hånglat med motsatt kön
(  ) blivit arresterad
(  ) gått på en blinddejt
( ) vill raddera vissa saker i mitt liv
(x) ljugit för en kompis
(  ) varit kär i en lärare
( ) skolkat
(  ) legat med en medarbetare
(  ) sett någon dö
(  ) varit kär i en av mina internetkompisar
(  ) hjälpt en mus rymma från en bur i en zoo-affär
(  ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(  ) varit i Mexiko
(  ) flygit
(  ) jobbat i en bar
(  ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi
(x) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i slagsmål
(x) tagit smärtstillande  typ alvedon??
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(  ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt utklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(  ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(  ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
(  ) blivit avstängd från skolan
(  ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) dansat i månljus
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
( ) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit kareoke
(x) betalat för mat med bara mynt
( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(  ) skrivit ett brev till tomten
(x) blåst bubblor
(  ) gjort upp eld på en strand
(  ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan uppfylld
(  ) burit pärlor
(x) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
( ) drömt att jag gift mig med någon
(  ) limmat fast min hand i något
(  ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(  ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam  haha jag är rädd även om det är tio människor runt mig xD
( ) tror på spöken
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn 
(  ) svimmat
(  ) snattat
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(  ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
(/) varit nära att drunkna  enligt mig själv ;D
(/) tror på gud
(x) varit svartsjuk
(/) jag kan skriva utan att titta på tangenter

..uhh lång ! mn dt kmr mer .

Favoritfärg: svart / vit (tillsammans, rosa
Framtidsplan: typ barn, man å så:P
Tre prylar till en öde ö:
Är du vegetarian eller vegan? nej
Hur många har du kysst? har tappat räkningen ;) nej ja vet inte..
Hur många piercings har du? none,
Två saker du skulle vilja ha: pengar, godis
Önskehångel: ZAC EFRON!
Pommes eller mos: båda
Strand eller storstad: storstad,
Något alla vet om dig: de kan väl ni svara på;)
Vad blir du glad av? sol
Vad gör du när du blir ledsen? gråter:/
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? kläder
Vad längtar du till? julen<3
Favoritland: kanske australien:P
Favoritstad: New York
Favoritsnabbmatställe: McDonalds
Vad har du i glaset? vatten eller mjölk
Favoritsagofigur: Harry Potter xD
Favoritte: gillar inte te.
Favoritglass/ar: choklad
Vilken film får dig att gråta? titanic
Vad är skönhet? en fin personlighet
Vad är lycka? familj
Om du fick 1 miljon: skulle jag nypa mig själv i armen och vakna
När grät du senast? vet inte
När skrattade du senast? hmm
Vad är du rädd för? mörker, spindlar
Vem är du rädd för? nån psykmördare
Favoritmat: kyckling
Maträtt du avskyr:  blodpudding
Favoritgrönsak: majs
Favoritfrukt: vindruvor
Grönsak du avskyr: avokado
Frukt du avskyr: --
Vacker människa: alla
Klok människa: typ gud xD
Meningen med ditt liv: får väl se
Vad åt du till frukost? macka å juice
Har du svarta kläder? för många
Vem hade du senast en seriös pratstund med? hanna k som alltid ;)
Brukar du svära mycket? ja tyvärr
Största misstaget som du begått? det har nog inte skett än:P
Har du pojkvän? nej:(
Nått du ångrar att du inte har gjort : nej
Är du kär? kanske
Hur tidigt stiger du upp? 
Gillar du att slåss? naej
Hur många timmar sover du per natt ? typ 8-9 timmar .
Saknar: dej .
Kan du stå på händer? tror det;)
Favoritserie: Desperate housewifes:P
Gröna eller röda äpplen? röda .
Bra musikvideo just nu: vet inte
Har du raggat på internet? haha ja
Bästa barnprogrammet: julkalendern eller nåt tradition ;)
Kärleken: va?
Religon: boring
Amerikanskt eller brittiskt: spelar roll





How about me not blaming you for everything
How about me enjoying the moment for once
How about how good it feels to finally forgive you
How about grieving it all one at a time


Thank U - Alanis Morisette

xoxo hanna

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0