:)

Hejhej,

Ja, jag vet att alla mina inlägg börjar likadant ;)
Det har snöat idag med:D haha nu när sommaren är över så börjar jag längta efter jul å när julen är över så längtar jag efter sommarlov haha. Jag längtar veerkligen efter jul. Jag älskar att få den där julstämningen och att baka pepparkakor och dricka julmust, spela julmusik och klä granen. det är så mysigt. Tack Jesus för att du föddes(: Fast det var värsta knäppt för jag fick den där julstämningen idag på so:n :S haha vi gjorde ju inte ens nåt med jul men det var nog för att jag och emie pratade om hur vi skulle klä granen. 

Aja, det är isigt ute så på hålet åkte jag å lotta på isen hos småbarnen haha värsta isdansöserna juee!!xD
Å på hemkunskapen spillde jag sylt på mig:O haha på de värsta stället man kan tänka sig åxå mhm..fick gå med en rosa fläck resten av dan haha fast mitt linne var långt så de syntes nog inte så mkt haha x) å så åt jag ostkaka med mandel också fast jag inte tål:S fast jag känner inget.
jag lägger in lite julbilder så att ni också kan få julstämning.



Kram.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag vet, jag har också börjat längta efter julen nu. ...inte så långt kvar faktiskt ju! :D

Fick den känslan på bilden förra fredan, när första snön kom. Då satt jag vid skåpen på samhall ute vid fönstrena (dörrarna) och ritade av korridoren :') Kommer alltid komma ihåd det! :3 såå mysigt att sitta där och rita när första snön faller bakom ryggen ^^, ...vilket minne! ^^,

Puss

2007-11-16 @ 21:06:54
URL: http://havefaith.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0