:/

hejhej,

Idag var jag på expert, igen, å skulle fråga vrf ja inte hade gratis och vrf jag hade fått trehundra i stället för etthundra. Men jag hade fått tvåhundra eftersom jag registrerade mig hos Telia weei:D:D
Men jag har fortfarande inte gratis sms!!!! vrf funkar det inte??? nu har jag ju vart där å frågat tre ggr ååååååååh!
Jag kan ju inte gå dit ännu en gång å säga - Ge mig gratis sms annars j*vlar hahaha ...

Jag har varit redig och gjort hkk :U fast mitt i allt börja min mobil ringa å fan va ja blev rädd :O haha mn de va bara edwin ;) de stog först bara okänd så ja trodde se va nån mördare :S haha

aja nu ska jag gå å smaka på en av mina nybakta rågbullar:D



kram.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0