;)

Tjaa,

Har precis kollat på ett avsnitt av Zoey 101, haha det är faktiskt asbra. Jag vill åxå gå på en sån skola!!! Det är en internatskola som ligger precis vid stilla havet a s f i n t å så går dom där blandat killar och tjejer och det finns massa att göra som t.ex. spela basket, tennis, bada, ja allt! Mkt roligare än våran skola..visst vi skulle väl kunna spela tennis om vi vill det mn ah ni fattar ;)

image32
Michael(Chris Massey), Dustin(Paul Butcher), Logan(Mattew Underwood), Lola(Victoria Justice), Chase(Sean Flynn), Zoey(Jamie Lynn Spears) & Quinn(Erin Sanders) 


Idag har vi haft bild, slöjd, engelska(prov), franska och kemi. Kemin var så otroligt seg idag, annars brukar jag tycka att det är rätt kul:) när man får labba å så men idag pratade han konstant i 60 minuter....*snark*.

De flesta ska till kullaberg idag..tråkigt. eller ah det är väl egentligen var man gör det till så jag hoppas dom har kul:) Men själv ska jag bara ligga i soffan äta tacos , kolla på IDOL och sen leva på mina "Merry Pringles"  haha det stog det på paketen ;) x)

   <3

later alligator.


Kommentarer
Postat av: Vicky

Heej! :)

Håller med dej om Zoe 101, vem skulle INTE vilja gå på den skolan? ;D

Tråkigt med sega No-lektioner, fast vi har tur och har Vainu i NO (varannat ämne med karin), så vi jobbar typ själva och pratar om allt annat xD Men när vi har Karin så suger verkligen NO! så det beror väl på läraren :P

Låter soft, sj har man sovit i tre timmar nu på eftermiddan ( 4 - 7 :s ) så jag antar att jag inte kommer sova så mkt inatt xD

Ha en underbar kväll! :'D
puss

2007-11-16 @ 21:03:45
URL: http://havefaith.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0