why.

hejhej,

jag har ont i mitt knä :/ efter att emie den klantisen ramlade i trappan å drog med mej åxå hahahhaha det var skoj:):):)
ska iväg på match idag i olsfors klockan SJU! uscha ännu en skön ugly betty/ desperate housewifes-kväll förstörd!! :@ hehe aja har ju inspelningsbar boxer:P måste bara lära mej hur man använder den:D(A)

idag på engelskan så satt ja å fia å gjorde engelskaprogram på datorn haha ja kan ju säga att vi är väldigt smarta hon å ja:P å sen när torben skulle komma å kolla va vi gjorde så råkade  ja låsa hela programmet haha xD så vi fick starta om:S hahahah å sen kom han typ efter 2 minuter igen å kollade på statistiken hur bra det hade gått för oss:O:O öum ja ni fattar hur det slutade;)xD

ska klippa mig på lördag å slinga håret åxå hhaha guldblonda slingor tror ja blir fint i sommar:) har bestämt mig för den guldiga klänningen nu till skolavslutningen:) hehe har inga skor å ha mn de får väl bli ett par/brons/brun/guld-färgade:P haha inte världens bästa bild men så ser den ut iallafall:P
image12

nu ska jag äta mat och packa fotbollssaker pusshej /hanna

It's not supposed to feel this way
I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, do you think we could last forever?
Tell me, why

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0